Kumral Hatunla Seviştik

Selen’in küçük memeleri bazen beni seksten soğuktasa da dili ile bana verdiği harika sakso deneyimimden sonra onu bırakamıyorum. Tartışsak, ayrılsak bile aklım sürekli olarak o gece de kalıyor. Bunu nasıl yapıyor bilmiyorum ama kendisi melek gibi ne yapıp ne ediyor beni kendine bağlıyor.

Bir gün Gene öyle birbirimizinkini çekip boşaltırken, benim aleti yalamaya başladı. Yapma abicim belletmen istikbal amına koyayım dedim. Zar zor uzaklaştırdım. Ben gay değilim amk. fakat itilaf yaptık, haftasonu evci izni çıkartıp ünveristeli bir orosbuyu sikecektik. Telefonda konuştuk ve 60 liraya anlaştık  Bir gece bizimdi hatun. Haftasonu geldi.Otele gittik ve iki tekli yataklı bir oda istedik. Sonra biz odaya gittik ve hatun geldi. fazla hoş vücuda sahipti. Bir elim kadar bir kalçası vardı. Göğüsleri de kafam kadardı amk. her neyse oo fıstık gelmişsin bakıyorum dedim. güldü tabi canım siz istediniz geldim diye konuştu. 60 lira çıkartıp verdim. Tam istediğin fiyat canım dedim. O da başlayalım mı diye konuştu. Aynı vakitte ibo dolabı açıp 3 bardak çıkardı ve bunlara tekelciden aldığımız biralardan birkaç yudumluk koydu. Az içtik. Gülüştük filan.

Sonra ben ne hoş göğüslerin Mevcut dedim. Kızda senin oğlan bir saatten beri göğüslerimi istiyor zati diye konuştu. Güldüm, doğru dedim. İlk kez mı diye konuştu bana. Bende yok hayır İzmirliyim ben, çok yaptım dedim. fakat ibo ilk kez yapıyordu  :’( kızda orosbu başka bir deyişle, anladınız siz  İbo gelip kızın dekoltesine bir öpücük kondurdu. Bende bira şişesini diktim boğazıma. Sonra T-shirt’ümü çıkardım. Ve meme uçlarımı görünce gözleri ışıldatı fahişenin. Meme uçlarım her vakit diktir. fakat sonradan anladım ki meme uçlarımdan değil kaslarımdan öyleymiş vaziyeti  Omuzlarının üzerinden boynuna bağlanmış olan giysisinin ipini açtım ve giysi bir anda yere düştü. ve karşımda çırılçıplak vücudu ile duruyordu.

İbo bizzat kısa kollusunu çıkardı ve kemerini gevşetti. Ben de Aynı vakitte kızın dudaklarına yapışmıştım çoktan. Ve benim oğlan kalktı. Sonra şortumu çıkardım ve artık hepimiz çırılçıplaktık. fazla hoş aletleriniz Mevcut diye konuştu. İlk beni sikecek olan şahıs başka erkeğin penisini yalasın diye konuştu. Bende amk bu ne şimdi dedim? Parasıyla değil mi dedim? O da istiyorsan diye konuştu. İbo benimkine dayandı dahi. Of. Amk kızın heyecan stilene bak dedim. Her neyse ben tabi ki yalamadım. Sonra ibo kızı öpmeye başladı. Ben de anal girebilir miyim dedim. O da olmaz benim namusum götüm diye konuştu. Çattık haa iyice diyordum içimden. İbo prezervatifi takıp başladı girmeye. Tabi giremedi. tecrübesiz piç dedim ve kadının amını bir hoş yaladım. Sonra elime tükürüp ibonun yarağını aldım elime. sonra gir şimdi dedim. Yavaş yavaş gitgeller sonucu girmişti kızın içine. Götünü sikeyim amk ibosu dedim.

Olur uyar diye konuştu. Yuh dedim içimden ben bunu şakasına demiştim. fakat şeytana uyup o azgınlıkla tamam dedim.Bende taktım prezervatifi ve ibonun az kıllı götünü yaladım sonra ibonu ağzına benim oğlanı verdim. bir hoş yaladı. Aynı vakitte hatun zevkten olsa lazım inliyordu. İboya güvenilir misin gireyim mi dedim. Oda gir ulan diye konuştu. İyi dedim. O dar göt deliğine soktum benim kart osmanı. yalnızca başı girdi ve ibo inledi abi yavaş bıurda hatun sikiyoruz diye konuştu. hatun değil lan orosbu sikiyorsun dedim. hatun sevi olsun diye konuştu. Özür diledim. Dudağına yapıştım. Tamam affettim diye konuştu. İboya girmiştim Aynı vakitte. O da abi acıyo diye konuştu. Kendin istedin dedim. Girdim iyice siktim. Sonra abi artık eskisi gibi acımıyo demez mi? Bende bir dergide okumuştum, sikilmek sikmekten 7 kat diye zevkliymiş diye. Aklıma bir şey geldi. Bende merak etmiştim. Yer değiştirelim mi dedim. başka bir deyişle seni mi sikeyim Osman diye konuştu bana. Bende sik merak ettim dedim. Ve kızın amını iyice yalayıp 69 pozisyonuna geçtim. O benimkini ben onunkini yalıyordum derken hatun iyi bir boşaldı. İbonun dudaklarına yapışıp sende tat şu amcıktan çıkan zevki dedim.

Ve ilk kez bir erkekle öpüşmüş oldum. sonra girdim fakat. İlk başını soktum ve sonrasın da, iyice girdim ve bayan yastığı ısırıyorsu Keder dinsin diye. Sonra tenlerimiz birbirine değdi ve oh! fazla zevkliydi. Pürüzsüz amı çok heyecan veriyordu amına koyyim. Her neyse Aynı vakitte ibo benim kıllı kalçamı yaladı ve penisini getirmiş yalar mısın diyordu. Başını aldım ağzıma ve yaladım. Sonra içim bulandı dedim. Az o yalasın dedim. Ve bayan büyüz zevkle yaladı. Sonra geldi Dizi benim kıçıma girmesine. Göt korkusu serdi etrafımı. fakat başını hissettiğimde kalçamda, beynim zevkle zongulduyordu. Ve ilk kez biri beni sikiyordu. Başını soktu ve gitgel yapmaya başladı. Fazla kalın olmadığından, çok Keder çekmedim. fakat Ant edebilirim çok zevkliydi. Her neyse tam boşalacakken geldi kızın göğüslerine boşaldı. Amk yalayacaktım ben o göğüsleri dedim. Böyle yalayalım beraber diye konuştu ve kızın bir göğsüne o bir göğsüne ben dadandık. Sonra onun döllerini ağzıma alıp peltek peltek yutuyorum dedim yut diye konuştu. az ekşiydi fakat güzeldi cidden. Sonra be tam boşalacaktım ki nihayet anda çıkardım benim oğlanı vajinadan ve kızı domaltıp götüne boaşldım. hatun elini götüne götürdü ve dölümün 4′de birini ellerine bulaştırıp ellerini yaladı. Ben ve ibo da kızın götünü yaladı.

Ne yalan söyleyeyim benim döl henüz ekşiydi. Sevmedim tadını. fakat ibo abi ne hoş çok ekşi diye konuştu. Ben ne bileyim diyip geçtim. Sonra iboyu bir henüz siktim. kızı da ibo. sonra hatun tam boşalıyordu ki, bardağı kapıp kızın sularını bardağa aldım. Üçümüzde içtik. Sonra ibonun yarağı yaladım. İbonunkini hatun. Kızın göğüslerini sıktıkça benim oğlan Gene çok forma kavuştu. İbonununkinden çıkıp, kızınkine yapıştım. Ve kızın amına boşaldım. Prezarvatif Mevcut diye korkmadım da. İboda benim götü sikti. Ne yalan söyleyeyim. Deliklerimizin çapları genişledi amk. Artık bu kadar Kafi yoruldum diye konuştu. Üçümüz duaşa girdik. Duşun ortasında kızı mermerlere dayayıp amını yaladım. Oda ikimizin yarakları aldı ağzına ve bu gece için teşekkür etti. Bizde ona teşekkür ettik. Duştan çıktık kurunduk. hatun elbislerini giydi ve inşallah tekrar görüşürüz, ufaklıklar fakat büyük yaraklılar diye konuştu.

Kaldık iboyla kafa başa. Yatakları birleştirip. Soyunuk yattık. fazla teşekkür ederim diye konuştu. Bende bende teşekkür ederim. Penisini sevdim diye konuştu. O da bende seninkine bir ömürdür hastayım diye konuştu. Sonra uyuduk. Gece bir nemlilikle uyandum. İbo benim oğlanı yalıyordu.. Bir prezarvatif henüz takıp sikeyim mi dedim. fazla hoşnut oldu teklifime. Ve o göte bir henüz girdim. Telefonu çıkartıp fotoğraflar çekindik. İboya bacak omuz yaptım ve onun penisini eğilim yaladım. Bir boşaldım ki onun ağzına anlatamam. Sonra Dizi bende diye konuştu. Bende tamam dedim ve bacaklarımı başıma doğru gerdirip taşaklarımın altından deliğime ulaştı. Bir kilo taşak Mevcut benim sağdıcım da diye konuştu. güldüm ve Aynı vakitte belli etmeden öyle bir girdi ki çok feci bağırdım. fazla heyecan alıyorsun değil mi kahpe çocuğu diye konuştu. Evet aşkım dedim. Ve beni evire çevire sikti. Ve götüme boşaldı. Dudaklarına yapıştım.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

sex hikayeleri seks hikayesi seks hikayeleri erotik hikayeler erotik hikaye 31 seks hikayeleri porno hikayeleri türkçe sex uzun sex hikayeleri mersin escort mardin escort manisa escort artvin escort kayseri escort kars escort rize escort konya escort aydın escort antalya escort porno film izle porno film hd porno film porno izle ankara escort escort ankara kızılay escort ankara escort bayan izmir escort antalya escort izmit escort izmit escort sakarya escort