Ablamın Sıcak Amı

Mahallemizde çok kısa bir süre oturduğu zamanlarda dikkatimi çeken bir hanımefendi vardı. Bu hafta sonu evimizde gün vardı annemin arkadaşının kızı çıktı. Çok sevindim. Aysun da serpilmiş gelişmiş etine buduna dolgun bir genç hatun olmuş.. Ergenlikten çıkış 26 olmasına rağmen çok seksiydi.. örneğin ben bu kızı çok severdim.. her vakit abicim der boynuma sarılır bize geldikleri yada biz onlara gittiğimiz vakit hiç bizi bırakmaz bütün zamanını bana ayırırdı…

işte öylesine sever… yine benle kucaklaştı örneğin iki senedir görmediğim için gelişmiş memeleri vücuduma değdikçe bi hoş oldum.. kendimden utandım ve çekildim.. örneğin o öyle mi.. abim seni ne çok özlemişim yav.. Ana Ebeveyn. Ana ben abimle takılacam sizi terk ediyom diye konuştu ve öyle bi güldü ki… inanın bu gülüş çok tatlıydı.. babası ve annesi tamam sefa sen bunu gezdir eğlendir bir hafta ne yaparsanız yapın.. bizde bu kızdan biraz kurtulalım Baş dinleyelim olmazmı sefa dediler..

Aynı vakitte bende 45 yaşındayım bunuda belirtem.. bu aile dedemin çok yakın arkadaşının çocukları. neyse hadi dedim Aysun tut bakalım elimden kaybolursun sen daha küçüksün bi yer bilmezsin. aaa manyağa bak ya ne diyo ben küçükmüyüm Ana ya şuna baksanıza.. ben şakacı olduğum için ailesi yok ya kızım sen sipa kadar oldun asıl sen onun elinden tutta o kaybolmasın diye onlarda espri yapınca,nilay lisan çıkardı gördünmü akıllım bak ben büyümüşüm diye konuştu..

arabaya atladık hadi dedim seni en çok sevdiğin gole götürem madem.. yola çıktık örneğin bu dururmu çok meraklıdır devamlı sual sorar her şeyi öğrenmek ister.. sefacım der bana hep yalnız kaldığımız zamanlar.. akıllı hatun olduğu için Göz saklar nerde ne söyleyeceğini bilir..

ya sefacım bende araba sürmek öğrenmek istiyorum sen bana öğret sürpriz yapalım bizimkilere diye konuştu.. gittiğimiz yer Irak ve yerleşim yeride yok… tenha bir yer.. başka bir deyişle trafik sıfırdır.. çok Ender vakitlerde araba gelir.. örneğin dedim önceden kullandın mı hiç.. yök yav nerde be moruk kim verecek bana arabayı..

eh madem fıstık nasil kullanacan ozaman bilmiyon ki.. len akıllım sen bana öğreteceksin.. ehil sensin hadi nasıl kullanacağımı öğret bakalım.. bak gülüm Evvel direksiyonu tutmasını öğreneceksin.. o fasıla büyük bi meydandan geçiyoruz ve Atatürk Bulvarı olarak adlandırdığımız yerden eve doğru ilerlerken çok kısa ve mini etekli hatunu gördüğümden dolayı çok keyif alıyorum. Heyacanıyla öle bi oturdu ki tam sıkımın üstüne.. bende seks düşkünüyüm Derhal kalktı meret.. çakmasın diye kaçırıyorum götünden örneğin ne gezer o umrumda dahi değil..

ya esefa ne kaçıyon ben bilmiyorum adeta.. o kıçıma değen şeyin ne olduğunu.. ya salaklaşma rahat ol.. bizi yapacak halin yok ya demezmi.. iyi madem dedim sen rahatsız olmuyorsan sorun yok.. olurmu ya diye konuştu ve zıpladı kucağımda.. tam got deliğine geldi sıkım.. yaz bilinen ince bi etek Mevcut altında ta ayaklarına kadar örneğin.. üstündede askılı… eğildikçe heyecanlandıkça kalçaları bana daha bana nedense çok bambaşka bir şekilde cazip gelmektedir. belki de ilk başlarda farkında değildim ama daha sonralarında gerçekten çok büyük olduklarını anladım. bazen sürekli olarak dokunuyorum. memeleri doldurmuyo daha..

sevgilimi okşamak için ellerimi koltuk altlarının oraya götürüp daha sonra ise göğüslerine doğru boşaldığımı hatırlayabiliyorum. Ben tuttuğum vakit oda kendini öne itiyor avucuma daha rahat giriyo memeleri.. bak Aysun ben hangisini tutsam sen o yöne döneceksin tamam mı dedim.. neyin ya diye konuştu.. ya dedim manyaklaştı bu hatun. hangi memesini tutarsam tutayım bir başka yere gidiyor. sen bizi cahil mi sanıyorsun dedim? bir sağa bir sola yatırıyorum ve başka şeylere odaklanıyorum. tişörtün içine soktum elimi sütyeni aşağı indirdim memeleri boşta kalmıştı… artık daha tatlı olmaya başladı.. o ses etmiyo örneğin gözleri kaymış bazen ne yaptığının farkında dahi değil…

anlaşılan heyecan almıştı.. hatun dedim çok hoş sürüyon maşallah.. e tabi ustam kim bizim.. öğreticim sende çok hoş öğretiyorsun örneğin..

bu bizi dahada şehvetlendirdi..ensesine yaklaştım iyice bi gözüm dışarda ilçe yapmayalım diye.. örneğin araba şuursuzca gidiyo.. olsundu koca Meydan nasıl olsa.. öpücük kondurdum enseye.. o kadar tatlıydı ki.. sonra dilimle vuruş .. hiç ses yok .. ara sıra yalayıp fasıla Dizi soruyorum enseyi.. oda kalçasını oynatıyo.. taş gibi yarak götüne değdikçe baskı yaptıkça boşalacak gibi oluyorum.. memelerini tamamiyle avuçladım sıkıyorum oksuyor.. of ya sefa bana çok şeyler öğreteceksin anlaşılan.. inan bunu kaç aydır istiyor merak ediyordum.. bunu senden öğrenmek bizi dahada heyacanlandırdı.. arabayı daha sote bi yere sürdük.. artık yoldan geçen olsa dahi göremezdi bizi.. geri koltuğa geçtik..

biliyor musun sefacım ben hep seni düşünüyorum.. ya ben size aşığım budala.. bu kız büyümüş. bak diye konuştu ben her şeyden heyecan almak istiyorum.. arkadaşlarımın çoğu yapıyo bunu.. ben kendimi size sakladım.. vay be neler oluyor musta haberimiz yokmuş.. 14 yaşında olan hatunlar çatır çatır sıkışıyor muş ta haberimiz yok..

bizim üzerimde ne Mevcut ne yok çıkardı ve yalamaya başladı.. çok tecrübeliydi.. hatun dedim sen nerden biliyon bunları.. bana yengem öğretti.. kaç Defa onla seviştik demezmi.. iyi dedim madem tecrüben Mevcut göster bakalım.. sıkımı ağzına aldı nasıl soruyo örneğin fıttıraçam .. zonkluyo yarak ağzında örneğin ole bi Çılgın yalıyo emiyo.. bende onu soydum ve çılgınlar gibi sevişmeye başladık.. mükemmeldi.. karım dahi bu kadarını bilmiyordu.. uçuruyordu bizi.. dayanamadım amina basmaya başladım.. ıslanmıştı zati .. girerken kendini tamamiyle bana bıraktı ve tadını alıyorum aşkım sık bizi.. ve girdi erden değildi.. korkma diye konuştu yengem halletti hiç bi erkekle yatmadım.. ilk kocam sensin aşkım tadını Menfaat şık bizi.. örneğin oyle bi doyur ki yengeme anlatırken kudursun..

 

tam iki saat sıkıstık ve ben 2 o en az 5 Defa boşaldı.. 15 gün sıkıştık ve bana onlara gittiğimizde yengesiyle 3 lu yapacağımızı söyledi.. yengesini sıkışımı daha sonra anlatacam..

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

sex hikayeleri seks hikayesi seks hikayeleri erotik hikayeler erotik hikaye 31 seks hikayeleri porno hikayeleri türkçe sex uzun sex hikayeleri mersin escort mardin escort manisa escort artvin escort kayseri escort kars escort rize escort konya escort aydın escort antalya escort porno film izle porno film hd porno film porno izle ankara escort escort ankara kızılay escort ankara escort bayan izmir escort antalya escort izmit escort izmit escort sakarya escort